Tell em Thug fo life

He's too fresh and I want a piece of that!





För fackin bra. Love music <333333
Om någon vet vart beatet är samplat från tell me, känner igen det jättemycket, är det något från Tupac??
I HAVE TO KNOW.

Några min senare:
JAG TÄNKTE VÄL DET. Beatet är från Tupacs  thug 4 life OG. How the F********* could I forget that?



Here it is :

Gettin loaded can't controoooooooool it. bzäzääääääääähhhh!




Yeaaaah whiskey(te)

Jag ska försöka ladda upp lite bilder från lovet i ett senare inlägg typ. You know I know you lööööve to know about what has happend in my pathetic life. Oh Yeah!

Jag måste prova på Törley.

Ps. I hate alcohol. Ds.








Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0